بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


چرا توقع 62 درصدی مردم را فراموش کردند!

http://upload7.ir/imgs/2014-05/85494533364819005701.jpg

معمولا بعد از برنامه نود دوشنبه شب ها به دلیل دیر روی آنتن رفتن آن رسانه های نوشتاری روز چهارشنبه به اتفاقات مهم و قابل ذکر این برنامه اشاره ای می کنند و برخی از اتفاقات و صحبتهای رد و بدل شده در این برنامه را مورد تجزیه و تحلیل خود قرار می دهند!
اما تقریبا بخش ثابت این تحلیلها مربوط به نظر سنجی یا پیش بینی های مخاطبین نود و نتیجه نهایی سوالات مطرح شده می باشد.
منتهی در هفته گذشته بعد از مشخص شدن اینکه مردم ایران یا بهتره بگوییم فوتبالدوستان ایرانی به داشتن توقع صعود تیم ملی کشورمان از مرحله اول مسابقات رای دادند،هیچ روزنامه ورزشی در دو روز آخر هفته گذشته اشاره درست و دقیقی به آن نکردند و بیشترین انعکاس روزنامه ها اختصاص به صحبتهای کروش و ادعای که وی در مورد علل عدم نتیجه گیری احتمالی تیم ملی در جام جهانی مطرح کرده بود پرداخته بودند!
یعنی بعضی از رسانه با حمایت های بی چون چرای خود از کروش صحبت های سرمربی تیم ملی ایران را مبنی بر مقصر بودن کرانچار و امیر قلعه نویی بابت اجازه ندادن به ملی پوشان خود جهت پیوستن به اردوی آفریقا را یک جورائی تایید کردند و از حالا به این مربی جوری القا کردند که اگر تیم ملی نتایج قابل قبولی را در برزیل گرفت به دلیل داشتن سرمربی بزرگی چون کروش بوده و اگر با نتایج ضعیف به ایران برگشتند مقصران این ناکامی امیر قلعه نویی و کرانچار سرمربی سپاهان میباشد!
مع الوصف؛ازرسانه های داخلی که بی جهت با اجنبی پرستی و حمایت های کور کورانه ای که از تصمیمات و رفتارهای غلط سرمربی تیم ملی دارند،انتظار بیشتری نمی رود،منتهی از شخص کارلوس کروش بعید بود که همچین ادعای را مطرح کند و خود را مبرا از هر گونه اشتباهی بداند!
نکته: برخی از رسانه ها وقتی نتایج نظر سنجی این برنامه و یا موارد مشابه دیگر به سودشان و جهت حفظ منافعی که دارند باشد،مردم ایران را جز فنی ترین و یا فوتبالی ترین هواداران دنیا به حساب می آورند! و اگر نتیجه نهایی برخلاف عقاید و نظراتشان باشد،یا در مورد آنها هیچگونه واکنشی از خود نشان نمی دهند و یا آرا مردم را احساسی خوانده و یک جورائی تمام آنها را رد می کنند!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 13 / 2 / 1393برچسب:رسانه ها,کروش,برنامه 90,نظرسنجی,رای مردم, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com